PowerSlave Exhumed
PowerSlave: Exhumed is een KEX Engine-port van het klassieke consolespel waarin zowel de PlayStation- als de Saturn-versies naadloos zijn samengevoegd Bestemming: de oude Egyptische stad Karnak. Buitenaardse troepen met afschuwelijke krachten hebben de eens zo bloeiende gemeenschap afgesloten van elk contact met de buitenwereld. Als specialist in geheime operaties ben je getraind voor alle vormen van onvoorziene omstandigheden. Niets kan je echter voorbereiden op de nachtmerrie die je te wachten staat... [Kenmerken: Actie vanuit first person 20 levels met non-stop gameplay door een oude Egyptische stad en de tombe van farao Ramses Realtime en volledig 3D gerenderde gameplay waardoor je binnen hetzelfde level van de ene verdieping naar de andere kunt Steek bruggen over en zwem door onderwatergrotten Met alleen een machete als je begint moet je op zoek naar 6 andere wapens, waaronder handgranaten, een vlammenwerper, een M-60 machinegeweer en een magische cobrastaf. Dynamische verlichting zorgt voor verbluffende visuele effecten.