Police Simulator: Patrol Officers: Warden Police Vehicle DLC
Warden Police Vehicle voorzien van een lichtbalk op het dak die verschillende berichten kan weergeven, waardoor je niet alleen 's nachts de locaties van een ongeluk kunt beveiligen, maar ook wegversperringen kunt neerzetten of verkeersovertreders aanhouden terwijl je achter ze rijdt.