Play Something Different Vol. 1
Breid je gaminghorizon uit met een trio unieke gamingervaringen. Deze bundel bevat Golem Gates, Spectrum en Verlet Swing. Golem Gates: breng legers op de been en voer oorlog tegen buitenaardse krachten in deze postapocalyptische scifi-mix van actie-strategie en kaartbattles, met tactische gevechten in singleplayer, co-op en multiplayer. Spectrum: spring, maak een duik en zoek je flow om behendig te navigeren in een abstracte wereld vol veranderende vormen en levendige kleuren. Een meeslepende ervaring van zuiver platformen met een zenfocus. Verlet Swing: supersnelle en swingende actie. Zeil en suis door vreemde landschappen met koi-vissen, pizzapunten en andere bizarre obstakels. Pak je grijphaak en betreed surrealistische koortsdromen.