Planet Alpha
PLANET ALPHA: een prachtige buitenaardse wereld vol mysterie en gevaar. Je wordt achtervolgd door meedogenloze vijanden en moet de kracht van dag en nacht gebruiken om te overleven. Belangrijkste kenmerken: Achtergelaten op een buitenaardse wereld... Je bent ontwaakt op een vreemde, buitenaardse wereld. Hoewel je gewond en alleen bent, ga je op pad door dit prachtige en gevarieerde terrein en terwijl je in leven probeert te blijven. Macht over dag en nacht De wereld van PLANET ALPHA wordt beïnvloed door de cyclus van de zon. Tijdens je avontuur kom je erachter dat je een unieke kracht bezit: je kunt de tijd van de dag naar je hand zetten en daar je voordeel mee doen. Ontdek de geheimen van PLANET ALPHA Verken een unieke wereld en ontrafel je verhaal. Wat ontdek jij op PLANET ALPHA?