Pickleball Smash
Ervaar de sensatie van Pickleball zoals nooit tevoren! Scherp je vaardigheden aan in de singleplayerstand, of daag je vrienden uit in multiplayerplezier waarin iedere wedstrijd een een test van je vaardigheden, strategie en behendigheid is. Maak je klaar om je een baan naar de overwinning te serveren, lobben en smashen in de sensationele wereld van Pickleball Smash. Ben je er klaar voor? Kenmerkende spelfuncties: - Pak het op en speel meteen – Geniet meteen van het plezier met snelle demonstratiewedstrijden tegen AI in enkelvoudige of dubbele competities. - Toernooischema's – Neem deel aan uitdagende Pickleball toernooien om je vaardigheden te trainen om zo de beste van de beste te worden. - Pas je Kampioen aan: Rust je uit voor de overwinning en druk je eigen stijl en persoonlijkheid uit door je kampioenpersonage aan te passen. Speel een brede selectie van outfits, paddles en accesoires vrij om een uniek uiterlijk te maken waarmee je op het speelveld op kunt vallen. - Speel tegen je vrienden en familie! – Serveer uitdagend spelplezier met familie en vrienden in lokale multiplayer met maximaal 4 spelers. - Minigames met mega-impact – Vermaak je met uitdagende minigames die voor afwisselling zorgen en je tevens de mogelijkheid geven om specifieke technieken, kernmechanismes en aspecten van de sport te perfectioneren.