PAYDAY 3: Boys in Blue - Chapter 2
Chapter 2 - Boys in Blue is de tweede DLC en onderdeel van de Silver- en Gold-edities. Dit hoofdstuk bevat: - The Boys in Blue Heist - The Boys in Blue Tailor Pack - The Boys in Blue Weapon Pack Wat zou jij doen als corrupte agenten een inval deden in je volledig legitieme zaak, bewijsmateriaal achterlieten en het goud dat ze 'in beslag namen' overduidelijk wilden houden? Vlad nam in ieder geval contact op met zijn oude vrienden van de Payday Gang om wraak te nemen en zijn goud terug te krijgen. In The Boys in Blue Heist moet de bende namens Vlad inbreken in een beveiligd gebouw van de NYPD. Vlad wil zijn goud terug en de bende heeft hem nog nooit teleurgesteld.