Pandemic: The Board Game
De mensheid wordt met uitsterven bedreigd. Vier dodelijke ziektes dreigen zich over de wereld te verspreiden. Aan jou de taak om samen met je ziektebestrijdingsteam te voorkomen dat steden geïnfecteerd raken en er uitbraken plaatsvinden. Het lot van de mensheid ligt in jouw handen, dus vind zo snel mogelijk voor elke ziekte een medicijn. Speel in je eentje of samen in lokale coöp en stel een team specialisten samen om de mensheid te redden. Alle teamleden beschikken over speciale vaardigheden die goed van pas zullen komen. Behandel ziektes met de arts, vind snel een medicijn met de wetenschapper en voorkom de verspreiding van ziektes met de quarantainespecialist. Bepaal je strategie door de mogelijkheden van de verschillende rollen te combineren. Kies uit zeven verschillende personages om je eliteteam samen te stellen. Kun jij de mensheid redden? - Solo of lokale coöp: red de mensheid in je eentje of met maximaal vier spelers! - Stel je team samen uit 7 verschillende rollen. - 5 moeilijkheidsgraden voor zowel beginners als gevorderde spelers. - Geniet van het meeslepende thema en de uitdagende gameplay. Elk spel is weer anders. - Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Ga 3 spannende nieuwe uitdagingen aan uit de bordspeluitbreiding 'Extreem gevaar' 1. In 'Extreem gevaar: Extreem gevaarlijke ziekte' wordt de wereld bedreigd door een nieuw virus (gratis verkrijgbaar). 2. 'Extreem gevaar: Rollen en gebeurtenissen' bevat nieuwe rollen voor je team en nieuwe gebeurtenissen die je kunt gebruiken om de mensheid te redden (gratis verkrijgbaar). 3. 'Extreem gevaar: Mutatie' introduceert de paarse ziekte, de vijfde ziekte die je moet uitroeien naast de vier oorspronkelijke ziektes (DLC wordt apart verkocht).