Painkiller
Bestel nu vooruit en laat zien dat het je menens is met het Iron Crusade-skinspakket - 4 middeleeuwse skins voor ieder personage - 6 unieke wapenskins voor de stakegun, SMG, shotgun, raketwerper, handkanon en electrodriver Painkiller is een klassieke franchise die in een modern jasje gestoken is, met online coöp voor tot drie spelers, en de mogelijkheid offline te spelen. Vecht tegen demonische hordes en gigantische gevaren in gedetailleerde gotische omgevingen vol persoonlijkheid. Je zit vast in het vagevuur vanwege je zonden tegen de Hemel, maar de Stem van de Maker geeft je de kans om boete te doen. Als een van de kampioenen is het aan jou om de gevallen engel Azazel te stoppen, die op het punt staat zijn demonische legers los te laten op de Aarde. Je krijgt te maken met hordes vijanden, demonen met unieke krachten en de drie monsterlijke kinderen van Azazel: de nephilim. Weet je je missie te volbrengen en verdien je je verlossing? Het Vagevuur is je speelplaats: spring, sprint en gebruik je haak om door de enorme gebieden te reizen, en vijanden te bevechten met een scala aan nieuwe en klassieke Painkiller-wapens. Groteske gruwels wachten op je: daag verschillende vijanden uit, van hordes kleinere demonen tot enorme gruwels. Gebruik je pijn: met tarotkaarten kun je je vaardigheden verbeteren, en ze combineren met andere spelers om je vijanden uit te roeien. Kies je personage met zorg: speel als een van de vier zeer verschillende personages (Ink, Void, Sol of Roch) en maak gebruik van hun unieke voordelen om je energie, gezondheid, kracht en schade te boosten.