Oxide Room 104
Oxide Room 104 is een combinatie van escaperoom-gameplay en actie en is een ijzingwekkend singleplayer lichaamshorrorspel dat zich afspeelt in een oud motel. Ontvoerd, overgeleverd aan de genade van een meedogenloze wetenschapper en gestalkt door een afschuwelijk wezen moet je proberen te ontsnappen door je gezonde verstand te gebruiken, net zoals je in het echt zou doen. Kun jij uit Oxide komen? Het begint allemaal wanneer je wakker wordt in de badkuip van een motelkamer, naakt, gewond en niet zeker van wat er is gebeurd. Je herinnert je dat de deal was misgelopen, maar nu is het enige dat telt proberen te ontsnappen uit die afschuwelijke plek, wat er ook gebeurt. Vanaf dit moment leidt alles wat je doet je naar een van de eindes. En we waarschuwen je dat er, van alle manieren waarop het zou kunnen aflopen, maar één goede uitweg is… Er zijn veel mogelijkheden en manieren om situaties op te lossen en ook verschillende wegen. Sommige acties brengen je in toestanden die je perceptie van de omgeving veranderen en zelfs tot een abrupte afloop leiden. Bedenk dat een slechte beslissing het verschil kan zijn tussen leven en dood.