OUTRIDERS WORLDSLAYER
OUTRIDERS WORLDSLAYER is een brute looter-shooter waarin je samen met maximaal 2 anderen een originele en duistere sciencefictionwereld verkent. Creëer je eigen Outrider uit een van de 4 krachtige klassen en reis door de gevarieerde, maar dodelijke omgevingen van de planeet Enoch. Begin met het oorspronkelijke OUTRIDERS-verhaal of gebruik de boost om de WORLDSLAYER-campagne direct te lijf te gaan met een volledig uitgeruste Outrider van niveau 30. Hierin neem je het op tegen Ereshkigal, de dodelijkste Altered ooit, in een gevecht dat de laatste strohalm is voor de mensheid. Maar na haar wachten nog grotere verschrikkingen in het ultieme eindspel, dat zich afspeelt in de oude ruïnes van Tarya Gratar. OUTRIDERS WORLDSLAYER combineert agressieve gunplay met gewelddadige krachten en steeds extremere wapens en uitrustingen. Geniet talloze uren van brute gameplay uit de koker van People Can Fly, een van de beste ontwikkelaars ter wereld als het gaat om shooters. EEN LEVENSGEVAARLIJKE REIS Jouw reis naar de wieg van Enochs beschaving is de laatste strohalm voor de mensheid. DYNAMISCHE COÖP VOOR 1 TOT 3 SPELERS Speel alleen of met maximaal 2 anderen in toegankelijke coöp en neem het op tegen de verschrikkingen van een extreem geëvolueerde planeet tijdens een apocalyps. 4 UNIEKE KLASSEN Geef je eigen Outrider vorm en kies uit 4 unieke, krachtige klassen. Elke klasse heeft zijn eigen brute vaardigheden, Skill Trees en Pax Trees, zodat je je eigen speelstijl kunt bepalen. WAPENS EN UITRUSTING Pas je Outrider(s) aan en verbeter ze met talloze combinaties van de krachtigste Epic-, Legendary- en Apocalypse-voorwerpen om meer schade aan te richten. Je hebt maximaal 3 modificatievakken om je uitrusting af te stemmen op je speelstijl. Verder geldt voor alle voorwerpen een uitgebreid en volledig gratis Transmog-systeem. KRACHT Dankzij de uitgebreide Skill Trees en Pax Trees met hun hybride vertakkingen ben je zeer flexibel met je vaardigheden en skills. Waag je met je snelgroeiende krachten aan alle Apocalypse Tiers en steek je Ascension Points in Brutality, Endurance, Prowess en Anomaly. EINDSPEL Verdien waanzinnige loot en deel de lakens uit in de laatste Expeditions of in gevechten tegen nieuwe verschrikken in de oude stad Tarya Gratar. PAK DIE BOOST Ontwikkel je bestaande personage(s) door of gebruik de nieuwe boost om je in de meedogenloze actie te storten met een volledig uitgeruste Outrider van niveau 30. OUTRIDERS INBEGREPEN OUTRIDERS WORLDSLAYER bevat de basisgame OUTRIDERS, met alle kwaliteitsverbeteringen en Expeditions die sinds de launch zijn uitgebracht.