Oddsparks - Hoeden & Helmen
Heb je zin om je Sparks een nieuwe look te geven en je fabriek nog meer op rolletjes te laten lopen? Dan is de Hats & Helmets DLC voor Oddsparks: An Automation Adventure je op het lijf geschreven! Deze speelse, maar zeker niet kinderachtige DLC bevat stijlvolle hoofddeksels waarmee je Sparks er niet alleen kek uitzien, maar ook nog eens slimmer te werk gaan. Filter je Sparks op hoofddeksels en maak speciale productielijnen waar ze vanzelf heen gaan om de klus te klaren. Automatisatie. Accessoires. Categorieën. Deze DLC bevat: * 10 nieuwe, stijlvolle hoofddeksels * Nieuwe weefgetouwinstructies voor de productie van hoofddeksels * 2 nieuwe werkbanken voor het op- en afdoen van hoofddeksels * Spark Clothing, een nieuwe woodsman-missie van niveau 4 waarmee je instructies en werkbanken kunt ontgrendelen Laat je Sparks shinen Je Sparks werken hard, en vanaf nu kunnen ze dat in stijl doen! Bij de kleermaker kun je hoofddeksels kopen, en op het weefgetouw kun je ze zelf maken. Rust je Sparks uit met een van de 10 nieuwe hoofddeksels die je ontgrendelt. Deze accessoires spelen een cruciale rol in je fabriek, of het nu gaat om een stevige helm of een schattige bloemenkroon. Bij de nieuwe werkbanken kun je de hoofddeksels op- en afdoen, zodat je de arbeiders altijd op de juiste manier kunt inzetten. Filter de flow in de fabriek Je kunt je Sparks heel nauwkeurig in goede banen leiden. Met Spark-filters laat je alleen Sparks toe als ze een bepaald hoofddeksel dragen – heel handig om Sparks op dezelfde route van elkaar te scheiden. Hiermee open je de deuren voor eindeloze optimalisatiemogelijkheden voor je fabrieksindeling en het stroomlijnen van je lopende banden. Het is tijd om te bouwen, automatiseren en verkleden, op weg naar succes!