Oddsparks: An Automation Adventure - Ultimate Edition
Haal de ultieme Oddsparks-ervaring in huis met deze editie. Deze bevat het basisspel en alle DLC's. Oddsparks: An Automation Adventure is een mix van automatisering en real-time strategy voor zowel de diehardfans van het automatiseringsgenre als spelers die de game uit nieuwsgierigheid willen uitproberen. Verken een vreemde fantasiewereld, onthul de mysteriën van het verleden, automatiseer je werkplaatsen en ga op avontuur met je bijzondere, schattige Sparks! Deluxe Upgrade: Het Oddsparks: An Automation Adventure - Deluxe-upgrade bevat optionele cosmetische content voor onze grootste fans. Deze DLC bevat een aantal exclusieve aanpassings- en decoratie-items voor spelers die de game echt leuk vinden en hem willen steunen. Tailor's Animal Costumes Pack: Het Animal Costumes Pack bevat 5 optionele sets met dierenthema, met in totaal 28 aparte items waarmee je nooit meer een grijze muis bent: Panda Set, Turtle Set, Giraffe Set, Shark Set, Peacock Set Making Music: Bouw op de beat en voel het ritme van je eigen automatisering in de Making Music-DLC van Oddsparks: An Automation Adventure! In deze speelse, maar krachtige DLC maak je kennis met een gloednieuw muzieksysteem waarmee je je fabriek in een harmonieuze eenheid van ritme en melodie verandert. Craftsman's Elemental Decorations Pack: Het Elemental Decorations Pack bevat 3 optionele cosmetische decoratiesets met elemententhema en een cosmetische displayset. Met deze in totaal 42 items kun je je basis nog unieker maken. Kwarts-decoraties, Vulkanische decoraties, Glaciale decoraties, Spark-presentaties Hats & Helmets: Heb je zin om je Sparks een nieuwe look te geven en je fabriek nog meer op rolletjes te laten lopen? Dan is de Hats & Helmets DLC voor Oddsparks: An Automation Adventure je op het lijf geschreven! Deze speelse, maar zeker niet kinderachtige DLC bevat stijlvolle hoofddeksels waarmee je Sparks er niet alleen kek uitzien, maar ook nog eens slimmer te werk gaan. Filter je Sparks op hoofddeksels en maak speciale productielijnen waar ze vanzelf heen gaan om de klus te klaren. Coaster Rush: Maak je op voor een dolle achtbaanrit! De Coaster Rush-uitbreiding combineert vernuftige automatisering met spectaculaire pretparkelementen. Geef je Sparks het avontuur dat ze verdienen en stop puur plezier in je logistieke netwerken met rails die leentjebuur spelen bij waanzinnige achtbanen!