Deze Special Ninjutsu DLC geeft je toegang tot nieuwe Ninjutsu voor je originele ninja. Verspreid net als de Second Tsuchikage chakra in de vorm van een zuil die alles wat aangeraakt wordt tot stof doet vergaan! Inhoud: - Ninjutsu: Particle Style: Atomic Dismantling Jutsu - Pillar (genezingstype) *Open na het downloaden van deze content de game en ga naar het gedeelte Add-ons in de Gift Box in de Inn in de online lobby van The Village Hidden in the Leaves. *Deze content is beperkt tot alleen Ninjutsu. Het bevat geen nieuwe VR Masters- of Training Rank-beloningen.