OPMERKING: Alle multiplayerservers van NBA 2K22 worden uitgeschakeld op 31/12/2023. Daarna werken alle spelonderdelen waarvoor onlineservers nodig zijn niet meer. Vanaf 31/12/2023 is dit product niet meer verkrijgbaar. EEN BASKETBALWERELD NBA 2K22 legt het hele basketbaluniversum in jouw handen. SPEEL NU in echte NBA- en WNBA-omgevingen tegen authentieke teams en spelers. Stel je eigen dreamteam samen in MyTEAM met de sterren van vandaag de dag en de legendes van vroeger. Leg je eigen reis als prof af in MyCAREER en ervaar je persoonlijke groei naar de NBA. Laat je managementvaardigheden zien als een krachtige Executive in MyGM en MyLEAGUE. Iedereen, overal, kan basketballen in NBA 2K22. VERSTERK JE SPEL Een nieuwe tactische aanval en een verbeterde verdediging zorgen voor een nog competitievere en meeslependere NBA 2K22. Voeg vakkundig dribbelen, schieten, dunken en alley-oops aan je verzameling moves toe en counter ze met krachtige nieuwe blocks en uitdagingen aan de andere kant van het veld. JOUW REIS, JOUW STAD MyCAREER en een gloednieuwe stad worden één in een baanbrekende 2K22-ervaring. Begin aan je persoonlijke reis naar de profs - een uitgebreid MyCAREER-leven - ALLES binnen de stad. Stippel je eigen weg uit op de universiteit, in de NBA G League of zelfs door rechtstreeks naar de NBA te gaan. Wees een pro buiten het veld door je persoonlijke merk te ontwikkelen in de muziekindustrie, modewereld en meer. En natuurlijk kun je het opnemen tegen de beste en krachtigste MyPLAYERs in de meest levendige en competitieve basketbalgemeenschap ter wereld. JOUW DREAMTEAM Verzamel, bouw en schiet in de ultieme NBA-fantasiecompetitie: NBA 2K22 MyTEAM. Stel je eigen droomteam samen met NBA-sterren en -legendes uit alle tijdperken en verken de baanbrekende game-evoluties in de MyTEAM-ervaring - elke toevoeging verschijnt over meerdere seizoenen.