Saint Kotar: In het verhaal van dit spannende, psychologische detectivespel moet je keuzes maken in de rollen van Benedek en Nikolay, twee gelovige mannen die hun vermiste familielid zoeken in het vrome oude stadje Sveti Kotar. Hier houdt een onbekende kracht de zwakkeren in zijn macht met duivelsaanbidding en hekserij. Er lijkt bewijs te zijn dat je vermiste familielid betrokken is bij de gruwelijke moorden en occulte praktijken, maar klopt dat wel? Of ben jij zelf soms ook schuldig aan de gebeurtenissen? Charon's Staircase: In de jaren 70 regeerde een totalitair regime bekend als Het Ministerie met ijzeren vuist. Ze begingen verscheidene onmenselijke en grimmige handelingen tijdens hun heerschappij. Die dagen zijn echter voorbij, omdat ze nu hopen zich aan te kunnen sluiten bij de Europese Unie. Je speelt als een agent met codenaam: ‘Desmond’, gestuurd door Het Ministerie met de opdracht strikt geheime documenten van het Eicksebos landgoed te vinden en vernietigen. De documenten onthullen weerzinwekkende feiten over wat er daar in het verleden is gebeurd. Jouw reis leidt echter tot een onplezierige en gruwelijke ontdekking – Project Alpha.