Moving Out - The Employees of the Month Pack
Met het 'Employees of the month pack' geef je je carrière bij Smooth Moves een vliegende start! Elk lid van dit team enthousiaste verhuizers heef een passie voor fysiek werk en wil dolgraag door de proeftijd komen. Professor Inkle! Waarom verhuizen met twee armen, als je er acht kunt gebruiken? Bruce! Schattig, aaibaar en genadeloos efficiënt! Sprinkles! Een geweldige allrounder die heerlijk ruikt! Dials! Verwelkomt klanten superhartelijk, maar heeft een opvliegend randje! Word het beste verhuisteam ooit in Packmore met dit team van betrouwbare verhuizers!