Mortal Kombat X
Wie volgt? Ervaar de nieuwe generatie van de #1 Fighting Franchise. Mortal Kombat X combineert een ongeëvenaarde, filmische presentatie met geheel nieuwe gameplay. Voor de eerste keer kunnen spelers kiezen uit verschillende varianten van elk personage om de strategie en vechtstijl te beïnvloeden.