Monument Valley 1&2 Bundle
Ervaar de magie van Monument Valley en Monument Valley 2 in één complete bundel. Stap in een wereld van verbluffende architectuur, onmogelijke geometrie en meditatief puzzelen. Leid Ida en Ro door surrealistische landschappen, manipuleer monumenten om verborgen paden te ontdekken en ingewikkelde illusies op te lossen. Met elk hoofdstuk en elke DLC inbegrepen, is Monument Valley 1 & 2 Bundle de ultieme manier om deze bekroonde games te ervaren, nu prachtig opnieuw vormgegeven voor nieuwe platforms.