MONOPOLY RABBIDS DLC
Maak je Monopoly-ervaring nu nog gekker met de Monopoly Rabbids DLC. De Rabbids nemen je game over en maken er een potje van! Deze DLC bevat een aangepast bord met een geanimeerde pion. Een nieuwe, leuke manier om van Monopoly te genieten!