MONOPOLY MY LITTLE PONY-DOWNLOADINDHOLD
De kracht van de regenboog overspoelt Monopoly ! Voeg met My Little Pony plezier, vriendschap en kleur toe aan je bord. Deze downloadable content bevat een geheel aangepast bord met een geanimeerde steen. Het is tijd voor de kracht van de regenboog en Monopoly!