Microsoft Minesweeper
Houd je geest scherp met Microsoft Mijnenveger! Gebruik logica en strategie om het bord vrij te spelen zonder een mijn te activeren. Veeg je een weg door het originele en iconische Mijnenveger-spel, nu BIJGEWERKT met NIEUWE thema's, spelmodi, meer daguitdagingen, achievements en GLOEDNIEUWE automatische chords. LEUK voor alle leeftijden! KLASSIEKE MODUS: De originele Mijnenveger waar iedereen al sinds de jaren 1990 dol op is, is BIJGEWERKT! Plaats VLAGGEN om verdachte mijnen te markeren of gebruik gereedschappen om puzzels sneller op te lossen. Verzamel XP om in niveau omhoog te gaan en verdien NIEUWE titels en badges. Communiceer met de iconische Mijnenveger-emoji in NIEUWE thema's. Daag jezelf uit door het SPELNIVEAU te veranderen, een ander bord te kiezen en ACHIEVEMENTS te verdienen. AVONTURENMODUS: Baan je een weg door een Mijnenveger-labyrint met behulp van je vaardigheden om een dappere held veilig naar het centrum van de aarde te leiden. Verzamel buit, ontdek wapens, versla vijanden en vermijd verborgen gevaren. Speel het bord vrij om in niveau omhoog te gaan en je reis te vervolgen. DAGUITDAGINGEN: Vijf (5) DAGUITDAGINGEN per dag. Kies uit Classic, Flags, Detonation, Treasure Hunt en Taps. Voltooi ze ALLEMAAL gedurende de maand om een PERFECTE BADGE te verdienen! Word een Premium-abonnee om daguitdagingen te spelen die je hebt gemist! VERDIEN XP EN GA IN NIVEAU OMHOOG: Verzamel XP om in niveau omhoog te gaan en NIEUWE titels en badges te verdienen. Meld je aan met een Microsoft-account om je voortgang, niveau, XP en prestaties op te slaan. Speel op meerdere apparaat wanneer je je aanmeldt met hetzelfde Microsoft-account. Ga verder waar je gebleven was of speel Microsoft Mijnenveger vanaf elke locatie.