Meet Your Maker
SECTOR 2: SHATTERED PEAK—NU VERKRIJGBAAR Alle Meet Your Maker-spelers krijgen direct toegang tot een nieuwe omgeving en een thematisch Deco Pack. Er zijn ook een nieuwe Custodian en een nieuwe guard beschikbaar, zodat je de door sneeuw geteisterde verschrikkingen die het Sanctuary uit elkaar hebben gescheurd, kunt benutten. WELKOM IN DE APOCALYPS Jij bent de Custodian van de Chimera, een levend experiment dat is gecreëerd als laatste middel om het leven op aarde te redden. Voer een strijd die zowel vaardigheid als vernuft vereist voor de enige overgebleven hulpbron die de sleutel vormt tot de evolutie van je Chimera: puur genetisch materiaal. Laat je inspireren door je meest duistere fantasieën om steeds sterkere Outposts (dodelijke forten) te bouwen en Genmat te winnen en te bewaken. Infiltreer en overleef de Outposts van andere spelers om meer te stelen. Pas je aan, upgrade en evolueer in deze strijd op leven en dood. CREËER OM TE VERNIETIGEN De dodelijkste gereedschapskist ter wereld ligt binnen handbereik. Combineer een grote reeks blokken, vallen en wachters om een fort te bouwen dat geniepig, slim en volkomen genadeloos is. Geniet van volledige controle over je creatie, wijzig vallen en stel aangepaste patrouilleroutes in voor wachters, deel vervolgens je Outpost en kijk hoe anderen proberen te overleven. Oogst beloningen van degenen die sterven, leer van degenen die leven, en verlies nooit voortgang als je wordt overvallen. OVERLEEF DOOR SLIM TE ZIJN Test je wilskracht door de Outposts van andere spelers te overvallen. Vertrouw op je instinct, intellect en reflexen in een alles-of-nietsoverval om de materialen te stelen die je nodig hebt voor je volgende bouwproject. Kies de juiste uitrusting voor elke unieke uitdaging, breek in, pak het Genmat en kom levend weer naar buiten terwijl je alles leert over elke Outpost die in de weg staat. WERK SAMEN EN VERBIND Pas goed op je vrienden, maar nog beter op je vijanden. Combineer creativiteit en bouw samen met een bondgenoot, of bundel krachten om als een team van twee te plunderen. Gebruik het herhalingssysteem om te kijken hoe Raiders jouw Outposts uitdagen. Bouw een reputatie op met complimenten van anderen om je vindingrijkheid te belonen. Vind vrienden en je favoriete Builders om op elk moment hun Outposts te spelen.