QubicGamesSimulatie
Kies je ingrediënten, snijd, bereid, presenteer en geniet van heerlijke gerechten met stijl in leuke minigames! De juryleden van MasterChef beoordelen je gerechten op basis van je prestaties en snelheid. Voltooi uitdagingen en ontgrendel nieuwe recepten en minigames tijdens je culinaire reis! ONTVANG EEN ZOET KERSTCADEAU Begin je kookcarrière met een doos vol fruit, noten, snoep, 2500 prestige-munten en een unieke garde! OEFEN EN LEER MET MEER DAN 120 RECEPTEN! Van een Margherita-pizza tot sushi, waar heb je vandaag zin in? DAAG JEZELF UIT MET MINIGAMES Speel talloze minigames met een twist! Uitdagingen dagen je uit om recepten te koken met extra moeilijkheden. Kun jij ze allemaal voltooien? KOOK MET STIJL Creëer een avatar en pas de functies naar wens aan! Word de coolste chef-kok en maak indruk door je kleding, accessoires en schorten te veranderen! UPGRADE JE KOOKUITRUSTING Verzamel verschillende kookbenodigdheden, zoals potten, keukengerei, borden en meer, door minigames, evenementen en uitdagingen te voltooien, en upgrade ze! Kookgerei zijn de beste vriend van een chef-kok! Het is tijd om te bewijzen dat je een topchef bent!