MasterChef: Learn to Cook! - Vegetables & Grains
Met deze DLC ontgrendel je: - Grote hoeveelheden groenten en granen! - Een unieke nieuwe dunschiller - 2500 prestige munten Bewijs dat jij de nummer één chef in de keuken bent!