MARVEL VS. CAPCOM: INFINITE
Spelers op Xbox One en Windows 10 kunnen deze titel samen online spelen. Je kunt dit spel niet met spelers op een ander platform spelen. De epische strijd tussen twee legendarische universums keert terug met Marvel vs. Capcom: Inifinite, het volgende tijdperk in deze serie hooggewaardeerde actie-vechtgames. De Marvel- en Capcom-universums botsen als nooit tevoren; iconische personages strijden samen in player-versus-player-gevechten. Ultron Sigma is begonnen met systematisch alle biologische leven uit te roeien. Tegen alle verwachtingen herrijzen helden, slaan ze de handen ineen en werken ze samen tegen de ultieme bedreiging. Alleen de almachtige Infinity Stones kunnen hen helpen.