Mars Survivor: Gold Edition
Na een asteroïde-ramp maakt jouw ruimteschip een crashlanding in de wildernis van Mars. Verken de mysteries van de planeet, bedenk je ontsnappingsstrategie en bouw een schuilplaats om jezelf te beschermen! Features: - Ontvang een premium supply-krat met een set Hellas-pantser, een Gemini-blaster en een berg schroot en materialen! - Gebruik daarnaast 500 extra edelstenen - Navigeer door de uitdagingen van Mars - Ontdek de geheimen van de planeet en vind verborgen materialen - Bouw een onderkomen en bescherm jezelf tegen de barre Martiaanse omgeving! - Verdedig je tegen buitenaardse invasies en ontrafel de geheimen van de wezens van Mars! - Verzamel zuurstof en essentiële materialen uit oude raketschepen om te overleven - Bedenk een ontsnappingsplan en verzeker je reis terug naar de Aarde! - Open epische lootboxes om je uitrusting te ruilen of te upgraden Ga op gevaarlijke expedities om inlichtingen en grondstoffen te verzamelen. Vecht tegen hordes buitenaardse wezens en red andere overlevenden. Gebruik hun vaardigheden en kennis om je basis te verdedigen tegen een massale vijandelijke aanval! Word de laatste overlevende op Mars, baan je een weg door de wildernis en bewijs je overlevingsvaardigheden!