Mars Survivor: Blue Blaster
Met deze DLC ontvang je: - Een fantastische Hellas-helm - Een uitzonderlijke Gemini-blaster - Een uitzonderlijke Astroventure-overall - Een geweldig Hellas-pak - Een geweldig Flux Pulse-pakket - 36 helmschroot - 24 rugzakschroot - 500 edelstenen - 150 rubber - 40 goud Vergroot je overlevingskansen met een nieuw wapen en pantser!