Speel een Zen-game! Herontdek het beroemde traditionele Chinese spel. Vind alle bij elkaar horende tegels, kijk uit dat je niet klem komt te zitten, probeer het einde van elk level te halen. Concentratie en oplettendheid zijn nodig om de prachtige borden te voltooien die we voor je hebben gemaakt. - Traditionele Mahjong met al zijn diepte en betoverende schoonheid. - 70 levels uiteenlopend in moeilijkheid en gloednieuwe puzzels. - Pas je games aan met verschillende grafische stijlen. - Vergelijk scores met je vrienden en spelers uit de hele wereld.