Lovers in a Dangerous Spacetime
LOVERS IN A DANGEROUS SPACETIME is een knotsgekke coöp actie-schietgame in de ruimte voor 1 tot 4 spelers. Ga op reis door een kleurrijk sterrenstelsel met een enorm neon ruimteslagschip dat je samen bestuurt door de geschutskoepels, lasers, schilden en stuwraketten te bedienen. Alleen door samen te werken kun je de kwade krachten van Anti-Love verslaan, ontvoerde ruimtekonijntjes bevrijden en een luchtledige ondergang vermijden. De ruimte is een gevaarlijke plek, maar je staat er niet alleen voor! COÖP GAMEPLAY 2 tot 4 spelers (of 1 speler plus een trouw, computergestuurd ruimtehuisdier) moeten samenwerken om de verschillende gevechtsstations te bedienen door heen en weer te snellen tussen wapens, schilden en motoren. Beide spelers vervullen constant een belangrijke rol en niemand blijft alleen achter. UPGRADEBARE SCHEPEN Zoek en combineer krachtige ruimte-edelstenen om de uitrusting van je schip aan te passen. Elk juweel biedt verschillende vaardigheden en levert voor elke situatie de juiste middelen. EENVOUDIGE BEDIENING, GROTE UITDAGING Het is zo eenvoudig om je ruimtenaut te bedienen dat iedereen meteen aan de slag kan. Maar beide spelers als een geoliede machine samen laten werken en tegen een sterrenstelsel vol kwade robots en constellaties laten vechten, is een hele uitdaging. ELKE KEER WEER EEN NIEUWE ERVARING Door de willekeurige levelontwerpen ontdekken beide spelers telkens weer frisse, nieuwe omgevingen.