Loan Shark
Je bent een visser tot over je oren in de schulden, gevangen in een meedogenloze cirkel van lenen en wanhoop. Op een donkere, eindeloze nacht op zee haal je iets onnatuurlijks naar boven: een pratende vis genaamd Cagliuso. Hij belooft je rijkdom — maar zijn deals komen met een angstaanjagende prijs. In LOAN SHARK halen de netten die je uitwerpt meer op dan alleen vis. Ze sleuren je richting opoffering, geheimen en een deadline die je misschien nooit zult halen. De “woekerhaai” is niet alleen een metafoor — er loert iets in het water, je tijd raakt op, en elke overeenkomst die je sluit trekt je dieper het onbekende in.