Liqui-bundel
Ga mee met de stroom met de Liqui-bundel! Bevat: - Speciale Stumbler Liqui - Legendarische Purple Circuit-voetstappen - 15.000 edelstenen Dit pakket kan maar één keer per account worden gekocht.