Let's Sing 2026
Het wereldwijde karaokefeest keert terug met Let’s Sing 2026, voor gezellige avonden vol entertainment en onvergetelijke optredens. Of je nu in je eentje je stem opwarmt, samen een duet zingt of de strijdt aangaat met vrienden, in Let’s Sing 2026 beschik je over de beste playlist en eindeloos vermaak! De game bevat 35/40 megahits, dus er is voor elk wat wils – van de nieuwste nummers tot tijdloze klassiekers. Hoofdkenmerken: * Zing mee met de officiële muziekvideo's om het helemaal echt te maken * 4 geweldige speltypen voor in je eentje en met groepen * Maximaal 4 spelers tegelijk, dus perfect voor feestjes en een gezellige avond met het gezin * Gebruik je smartphone als microfoon met de gratis companion app * Inclusief gratis vip-pas van 1 maand, met toegang tot 180+ extra liedjes * Let’s Sing 2026 nodigt je uit op het podium, of je nu voor het eerst optreedt of een karaokekoning of -koningin bent. Maak je klaar om de spotlights te veroveren!