Lemnis Gate
EINDE ONLINE SERVICES De online multiplayerservices worden beëindigd op 11 juli 2023. Vanaf 11 april 2023 is het daarom niet meer mogelijk om Lemnis Gate te kopen. Lemnis Gate is een strategische, turn-based multiplayer-FPS waarin je met de tijd speelt. In de loop van vijf beurten die plaatsvinden in een tijdlus van 25 seconden moet je de unieke vaardigheden van een reeks uiteenlopende ruimte-agenten aanwenden om je tegenstander te slim af te zijn in bizarre vierdimensionale gevechten. BELANGRIJKE KENMERKEN DENK ANDERS Matches in Lemnis Gate vinden plaats in een tijdlus. Je hebt 25 seconden om je actie uit te voeren, zoals het vuur openen op een vijand, je agent verplaatsen of je volgende actie voorbereiden. Als alle spelers aan de beurt zijn geweest, begint de volgende ronde van 25 seconden. Nu krijg je te maken met wat er is gebeurd terwijl je beslist wat er gaat gebeuren. Elk van de vijf ronden is een kans om de tijdlijn te veranderen terwijl verleden, heden en toekomst samenkomen. EEN TACTISCHE SHOOTER DIE MET DE TIJD SPEELT Dankzij een uiteenlopende reeks personages kun je zelf bepalen hoe je speelt. Leg giftig afval op het pad van je vijanden, vertraag de tijd om het perfecte schot te lossen of zet beschermende bollen in om jezelf te helpen in de toekomst. Elke agent beschikt over een uniek wapen en speciale vaardigheid die beslissend is op het slagveld. WERK SAMEN MET JEZELF Welkom bij het team dat geheel uit één persoon bestaat: jij. Met de innovatieve coöp-functie van Lemnis Gate bestuur jij alle leden van jouw zijde. Automatische coöp geeft jou de totale controle over vijf ruimte-agenten, zodat twee deelnemers de strijd kunnen aangaan in hectische matches met tien personages. Word letterlijk een eenmansleger. TALLOZE MOGELIJKHEDEN, ONEINDIGE UITKOMSTEN Van de eerste tot de laatste seconde weet je nooit wat er kan gebeuren in Lemnis Gate. Elke ronde is een nieuwe kans om een onverslaanbare nieuwe strategie te implementeren, of te herstellen van een eerdere fout. Voorspel de routes van je tegenstander, dring binnen bij de vijand en ontwikkel gelaagde strategieën door samen te werken met jezelf. Experimenteer binnen en buiten de tijd en wees creatief met de wet van oorzaak en gevolg. ALLERLEI SPELTYPEN EN MATCHSOORTEN Creëer een match naar eigen inzicht. Kies tussen 1v1 en 2v2, online of offline. Kies uit een van de drie bloedstollende varianten van populaire genres. In Retrieve XM moet je zo snel mogelijk exotische materie verzamelen en terugbrengen naar je poort, in Domination strijd je met anderen om zones te veroveren, en in Seek & Destroy probeer je de Resistors van de vijand te slopen. In Lemnis Gate pas je de game aan jouw stijl aan, of je nu samen met een vriend om beurten speelt in de lokale multiplayer of je agenten inzet tegen online rivalen.