Laser League
BELANGRIJK: de online service van Laser League eindigt op 28 februari 2022. Online wedstrijden zijn niet langer beschikbaar vanaf dat moment. Verpletter de tegenstander in deze razendsnelle sport van de toekomst. Laser League biedt een compleet nieuwe multiplayerervaring – het is makkelijk te leren, maar heel moeilijk om mee te stoppen. Eerst wordt vooral je reactievermogen getest, maar al gauw ontwikkelt het spel zich tot een strategische krachtmeting waarbij je goed moet samenwerken. Combineer je klassevaardigheden, domineer het speelveld, schakel je tegenstanders uit en verover je plaats op het podium. Voltooi uitdagingen en bereik hogere levels om honderden kits en aanpassingen te ontgrendelen. Bestorm het klassement en word de sportlegende van 2150. Laser League, een origineel en onweerstaanbaar spel!