Kombat Pack
The Kombat Pack is currently available in the Mortal Kombat X Premium Edition on the Xbox Store. Kombat Pack verleent toegang tot 4 nieuwe personages en skinpacks. Verpletter je tegenstanders zoals Horror Icon Jason Voorhees of speel Predator, de Ultimate Hunter. Klassic Mortal Kombat, Tanya en Tremor, completeren het aanbod. Bij iedere vechter ontvang je een thema-skinpack, waaronder 3 nieuwe skins voor een paar personages. Het Samurai Pack (vanaf 14 april) is ook in dit aanbod inbegrepen.