Klassic Pack 1
Drie nieuwe personageskins. Speel als Klassic Kano, Klassic Sonya en Klassic Liu Kang in dit thema-skinpack. Kombat Pack-eigenaren krijgen vervroegd toegang en hoeven dit niet los te kopen.