Just Cause 4
Welkom in Solís, een enorme Zuid-Amerikaanse wereld vol conflicten, onderdrukking en extreme weersomstandigheden. In Just Cause 4 belandt de slechte agent Rico Rodriguez in Solís om koste wat kost op zoek te gaan naar de waarheid over zijn verleden. Doe je wingsuit aan, pak je volledig aanpasbare enterhaak en maak je klaar om flink herrie te schoppen!