Just Cause 4 - Los Demonios
Terwijl Rico en Javi een pas ontdekte tempel bij de kust van Solis onderzoeken, laat een archeoloog die met de Black Hand samenwerkt onverwachts een eeuwenoude demonische kracht los uit zijn gevangenis. Een parasitaire besmetting verspreidt zich nu over het eiland, terroriseert de inwoners en valt alle Black Hand-troepen aan die hem in de weg staan. Rico moet nu een nieuw soort bedreiging het hoofd bieden en een manier zoeken om de demonen terug te sturen naar waar ze vandaan kwamen voordat het te laat is!