Jitsu Squad
Dit is het verhaal over de legendarische, verborgen Kusanagi steen en de strijders die hem zoeken. Bevat de ziel van een machtige demon. De Kusanagi steen kan de krachten van Goden verlenen aan degenen die hem tot leven wekken. Nu heeft de kwaadaardige magiër Origami eeuwenoude krijgers opgedragen, deze steen voor hem te vinden. Hero, Baby, Jazz en Aros, samen zijn ze Jitsu Squad! Beheers de hele Jitsu Squad in de single player-modus of speel met maximaal 2 mensen in een plaatselijke samenwerking. Tag team-modus stelt je in staat om lokaal met een vriend te spelen, waarbij elke speler twee personages kiest!