It's Quiz Time
Ga je gang met een gloednieuw massief quizspel op de console! It‘s Quiz Time is ontwikkeld door het team van Buzz! en biedt een unieke spelervaring: HET IS ENORM UITGEBREID Met meer dan 25.000 vragen is dit het grootste quizspel dat ooit op console is verschenen. INTELLIGENTE PERSOONLIJKE QUIZMASTER Maak kennis met Salli, het nieuwste in AI-technologie. Ze is gevat en gehaaid en laat je tegen vrienden en familie spelen. Tijdens het spel moedigt ze je aan en daagt ze je uit. IEDEREEN KAN MEEDOEN Met duizenden categorieën om uit te kiezen is dit spel geschikt voor alle leeftijden! Kies uit uiteenlopende onderwerpen van tekenfilms en games tot sport en geschiedenis. GEBRUIK JE SMARTPHONE Maximaal 8 spelers kunnen tegelijk spelen met hun smartphones! Maak selfies, verberg je antwoorden en deel resultaten met je vrienden – It‘s Quiz Time biedt een compleet nieuwe spelervaring. DIVERSE SPELTYPEN Speel met actuele vragen op basis van werkelijke gebeurtenissen, pak je controller erbij voor de Solo Score Attack, pas je rondespeellijst aan en nog veel meer! INTERACTIEF STREAMEN Zend je spel uit op Twitch, YouTube of Mixer in de innovatieve Live Show-modus, waarbij je het kan opnemen tegen maximaal 10.000 kijkers. Dus pak je smartphone erbij en doe mee met Salli in het grootste quizspel op console: It‘s Quiz Time! Opmerking: Voor sommige functies heb je de It‘s Quiz Time: Companion App nodig. De app vereist smartphones die compatibel zijn met iOS 7.0 of Android 4.4 (KitKat) of hoger.