Indie Gems Bundle - Explosions Edition
Steredenn + NeuroVoider + Transcripted = explosies! Kaboom! Haal deze drie exploderende games in deze fantastische indiebundel, tegen een gereduceerde prijs! --- Steredenn: Binary Stars is een bekroonde combinatie van een klassiek schietspel en spellen van het roguelike-type met grote en aantrekkelijke pixels en gevechten met meedogenloze eindbazen. Vlieg alleen of werk samen met een vriend om de gesels van het universum te bestrijden in een eindeloze strijd om te overleven. Een chaotische en oneindige ruimteshooter met een meedogenloze roguelike-sfeer. --- NeuroVoider* is een twin-stick shooter RPG in een cyberfuturistische wereld over het uitschakelen van kwaadaardige robots met nucleaire raketwerpers. Vecht je een weg door de horde waakzame robots, boost je karakter met de rokende resten van je slachtoffers en versla de meester NeuroVoider om deze eeuwige oorlog te beëindigen. Speel met maximaal 4 vrienden of ga alleen op een hack'n'slash rampage-avontuur met een beetje bandietensfeer en permadeath. * kan explosies bevatten. --- Transcripted is een combinatie van twee ongelooflijk verslavende en enorm populaire casual gaming stijlen: de dual-stick shooter en match-3. In Transcripted besturen spelers de Nano Probe, een microscopisch apparaat dat wordt gebruikt wordt om ziekten te bestrijden. Met de vele wapen- en schipupgrades kunnen spelers hun Nano Probe vrijwel onbeperkt aanpassen. Vecht tegen hordes dodelijke pathogenen om het pseudo-DNA te vernietigen en de gigantische baas te verslaan.