Indie Darling Bundle Vol.4
Een geweldig kwartet met indies van Digerati die je echt gespeeld moet hebben! Deze bundel bevat Black Paradox, Verlet Swing, Unexplored en Glass Masquerade. Black Paradox: ontketen een arsenaal aan wapens, power-ups, drones en andere upgrades om de gevaarlijkste criminele organisatie van het sterrenstelsel te verslaan in deze supersnelle roguelite shoot 'em up. Verlet Swing: pak je grijphaak en suis door 100 steeds surrealistischere en uitdagendere landschappen vol koikarpers, pizzapunten en andere bizarre obstakels. Unexplored: daal af in de Dungeon of Doom, steel de Amulet of Yendor, en zorg dat je het er levend vanaf brengt. Unexplored is een toegankelijke maar tegelijkertijd ook uitdagende actie-RPG die aanvoelt als een roguelike. Glass Masquerade: een artistiek puzzelspel geïnspireerd op art deco en de glas-in-lood-ambachtslieden van de 20e eeuw. Ontspannende gameplay biedt een kalmerende ervaring - geen tijdlimieten, geen stress.