Indie Darling Bundle vol. 2
Geniet van drie indie-favorieten van Digerati! Deze bundel bevat Bleed 2, Slayaway Camp: Butcher’s Cut en The Aquatic Adventure of the Last Human. Bleed 2: een hilarischerennen-en-schieten-actiegame. In Bleed 2 maakt de heldin met het roze haar Wryn opnieuw haar opwachting. Zij is ‘s werelds beste (en nog enige) held en vecht om de aardbol te verdedigen tegen een schurkenmacht. Slayaway Camp: Butcher’s Cut: een puzzelspel en duistere hommage aan de horrorfilms uit de jaren 80. Jij bestuurt Skullface, een moordlustige slachter die uit is op wraak. The Aquatic Adventure of the Last Human: verken de ruïnes van de mensheid in dit actie-avontuur onder water. Ontdek de wilde dieren, confronteer monsters en laat je nieuwsgierigheid je leiden door een onvermijdelijke reis naar uitsterven.