Hunt: Showdown - The Wolf at the Door
Deze DLC bevat vier legendarische wapens: - Rougarou (wapen) - Once Bitten (wapen) - Blood Moon (wapen) - Midnight Howl (wapen) Deze set van nieuwe legendarische wapens is perfect voor iedereen die de bloeddorstigheid van de wolf willen vergroten. Gedreven door bloedlust, honger en de onontkoombare aantrekking van de maan – wij vrezen wolven; wij zijn wolven. En als jagers kunnen we veel van de wolven leren.