Hunt: Showdown - Northern Justice
Deze DLC bevat 1 legendarische jager, 2 legendarische wapens en 1 legendarisch hulpmiddel: - Mountie (jager) - Tarnished Record (Winfield M1876 Centennial) - Crimson Fist (Scottfield Model 3 Brawler) - Royal Standard (munitiekist) Onder de bereden politie had sergeant Jeffrey Forsyth de reputatie van een strenge handhaver van de wet. Op een stormachtige avond hoorde hij hoe een gestoorde pelsjager tekeer ging over bandieten die de lokale kampen in het gebied overvielen. Hij kreeg de opdracht om te wachten op de rest van zijn eenheid, maar een stemmetje in zijn hoofd zei tegen Forsyth dat dit niet kon wachten. Hij ging tegen de bevelen in alleen op pad. Na een lange nachtelijke rit pikte hij een spoor van bloed en ingewanden op, dat leidde naar een afschrikwekkende locatie. Rondom een altaar van lijken stonden drie afzichtelijke figuren, die iets aanriepen wat The Sculptor werd genoemd. Zonder te aarzelen opende hij het vuur, hief zijn geweer en probeerde zowel de walging als angst terug te dringen. Toen zijn troep Forsyth vond, zat hij op zijn knieën tussen de slachtpartij, met stomheid geslagen en rillend. Zijn kameraden wisten niet wat er aan de hand was en sloegen hem in de boeien, voor zijn eigen veiligheid en die van hen. Dagen later bezocht een vreemdeling zijn cel. "Vertel me alles wat je hebt gezien. Vertel het me alsof je leven ervan afhangt." Hoewel hij de man nooit eerder had ontmoet, leek zijn stem op die van het gefluister in zijn hoofd een paar nachten geleden. Forsyth kwam weer bij zinnen en deed wat hem was gevraagd, hij liet geen detail onvermeld. Die nacht werd Forsyth wakker van geweerschoten en het gerinkel van sleutels. "Kom mee, tenzij je aan de galg wilt eindigen", zei de vreemdeling. Dat hoefde Jeffrey geen twee keer te horen. Toen ze stopten om hun kamp op te slaan, stelde John Victor zichzelf voor en stak Forsyth zonder waarschuwing met een grote naald. Overvallen door deze vaccinatie kon Forsyth alleen maar luisteren terwijl John Victor het had over de geheime oorlog waarin hij werd meegezogen. Wetend dat hij nooit meer terug kon keren naar zijn leven van weleer, stemde Forsyth toe in de jacht. Dit was zijn nieuwe gerechtigheid, zijn nieuwe doel en rechtvaardiging.