Hunt: Showdown - Live by the Blade
Live by the Blade bevat 4 wapens: - Farrier's Fist - Reaper's Hand - The Rasp - Malice Farrier's Fist De Farrier's Fist, gesmeed in een stervend vuur, is alleen voor echte rouwdouwen. Dit tot boksbeugel omgetoverde hoefijzer heeft talloze Hunters uit de penarie geholpen. Reaper's Hand Dit is niet zomaar een tot zwaar mes omgesmeed boerengereedschap; Reaper's Hand werd berucht door zijn dodelijke silhouet, dat bange Hunters angst inboezemde. The Rasp The Rasp is een van de wreedste wapens in de bayou. Bid maar dat je tegenstander hem gebruikt om je te beuken en niet om te steken. Zijn eerste eigenaar was niet alleen een notoire wreedaard maar gebruikte hem ook graag waarvoor hij oorspronkelijk bedoeld was: om te boren. Malice Deze gruwelijke strijdbijl werd in woede gesmeed en met venijn gebruikt. De bijl ontstond toen een wanhopige Hunter zijn zwaard overhaast moest repareren met prikkeldraad, te midden van een wraaklustige slachtpartij.