Hunt: Showdown - Blood and Bone Bundle
Breid je arsenaal uit met een set wapens die elke tegenstander angst inboezemt met deze bundel van 3 DLC's. De eerste DLC Hunt: Showdown - Crossroads is meteen beschikbaar. De laatste 2 DLC's zijn beschikbaar zodra ze gereleased worden in de komende maanden. - Crossroads (vier wapens) - Double or Nothing (drie dual wield-wapens) - Revenant (één Hunter, één wapen)