Horror Pack
Drie nieuwe personageskins. Speel als Vampiress Mileena, Kraken Reptile en Pharoah Ermac in dit horror-skinpack. Kombat Pack-eigenaren krijgen vervroegd toegang en hoeven dit niet los te kopen.