HITMAN 2 - Haven Island
Reis naar de Malediven als Agent 47 en vervolg zijn zoektocht naar de partners van Providence. Haven Island is een exclusief privéresort dat is gespecialiseerd in 'reputatiemanagement' voor rijke en beroemde mensen - maar vormt ook een toevluchtsoord voor geheimen. Deze volledig verkenbare sandbox-locaties biedt nieuwe doelwitten, vermommingen, gameplay-mogelijkheden, uitdagingen en ontgrendelbare beloningen. Inbegrepen in Gold Edition en Expansion Pass. Je hebt de volledige versie van HITMAN 2 nodig.