Hello Neighbor Bundle
Krijg twee games van de Hello Neighbor-reeks tegen een voordeelprijs! Een absolute must om al Neighbor’s geheimen te ontdekken! Hello Neighbor is een bekende horrorgame waarbij je binnendringt in het huis van je buur om uit te zoeken welke geheimen hij verbergt in de kelderverdieping. Hello Neighbor: Hide and Seek vertelt het tragische verhaal van de Neighbor’s familie in deze dramatische prequel van Hello Neighbor. Speel verstoppertje met je broer terwijl jullie beiden het verlies van een familielid verwerken.